min elfte måndag i tyskland

i morse vaknade jag trots att inget alarm ringde. tittade på klockan - 07:58. är jag bäst eller är jag bäst? (jag börjar 8 för er som inte fattar) 3-åringens skola är stängd idag, så jag har dragit runt på båda killarna i dubbelvagnen längs rhein nu på morgonen. nyss fick han världens utbrott och skrek i typ en halvtimme, och nu sover dem. tystnad alltså, en utav världens mest underskattade saker.

nu sitter jag och äter fruktsallad och läser bloggar, och härifrån tänker jag inte röra mig förrän tidigast klockan 15. så äre.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie

Min tvååring är i en extrem trotsperiod nu och det är så jävla jobbigt!!! Vet inte vad jag ska ta mig till... har varit ledig från lördag tills idag och imorgon är det jobb igen, ahhh!! Fan vet inte hur jag ska stå ut?!

2008-11-03 @ 23:07:03
URL: http://eemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0