lördagkväll

jag sitter i sängen med två laptopar som vanligt, på ena rullar alla avsnitt TAAHM och på den andra sitter jag just nu ironiskt nog och letar efter en ny laptop. hehe. jag har förresten fortfarande ont i nacken, och nu börjar hela ryggen bli stel just utav att jag inte kan röra nacken ordentligt. det blir nog ett nytt läkarbesök på måndag trots allt. vi får se.

dessutom gick jag till the gas-station nu ikväll och köpte ben & jerrys-glass också. så jag har precis ätit lite cookie dough och chocolate fudge brownie-glass. jag kunde inte bestämma mig så jag köpte två. chocolate fudge brownie är fortfarande favoriten. men sjukt gott att blanda.

ska nog lägga mig och titta på lite grattis världen-avsnitt på kanal5.se webtv. det börjar bli lite utav rutin nu. filip & fredrik IMH. speciellt avsnittet från cook-öarna då de blir stört fulla innan de ska ut och filma bara för att driva med pål. bäst, bäst och åter bäst.

så, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0