lördag 1 november

igår klockan 19:00 satte jag mig på tåget mot aachen. kom fram typ 21:40 eller något. gisela kom och hämtade mig med sin coola bil, och vi åkte hem till henne och gjorde oss i ordning det snabbaste ever. efter typ 20 minuter styrde vi oss mot aachen igen. först buss, sen tåg och sist taxi sista biten till starfish, där vi möts av kön från helvetet. tänk er yrankö gånger 4, så var det. vi köade en timme för att komma in på krogen liksom. hur ofta händer det? haha. i alla fall kom vi in till slut, och dansade tills klockan blev halv tre eller något, då vi gick ut igen och tog en taxi till aachen, bytte till tåg och sen taxi igen hem till gisela. as rolig kväll bortsett från kön!

imorse åkte vi till düsseldorfs flygplats eftersom gisela ska hem till sverige nu i 2 veckor (buhu), så vi satt ett tag på starbucks innan gisela gick in till taxfreen, och mitt tåg gick inte förrän typ 45 minuter senare, så jag gick till starbucks igen och köpte med mig en vanilla latte som nog är det godaste som finns. när jag skulle betala säger killen i kassan "it's okay, it's a gift from me" haha! tackaaar som maria skulle sagt.



nu kom jag i alla fall hem till huset för ca 3 timmar sen, och om typ 2 timmar ska jag möta upp louise i stan, vi ska se high school musical 3 igen, haha. såna är vi liksom. ska äta ihjäl mig på popcorn. stört gott.

hörs sen då! PUSS


Kommentarer
Postat av: twiin

hur tänkte du då?

2008-11-03 @ 08:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0