bakom västerbron går solen ner i rött

en rolig notis i mitt liv här nere är att jag får visa H vägar, och säga vart saker och ting ligger. detta trots att hon har bott här hela livet (fast i en grannstad) och jag har bott här i snart 4 månader. Kan ha något att göra med att jag och akvile utforskade varenda liten gränd i hela bonn-bad godesberg i somras. fyfan vad mycket vi gick. får fortfarande träningsvärk av att tänka på det. men det var verkligen bra för mitt lokalsinne.

idag har jag och H pratat om mexico. vi kom fram till att fokusera på de bra sakerna (som faktiskt väger några kg tyngre än de dåliga) och med "dåligt" menar jag for example: detta. mer behöver inte sägas.

3-åringen har en doctorsappointment klockan 15 så jag måste nog gå upp och titta om de redan är vakna snart. ska hinna läsa några bloggar först bara :)

hörs ikv! puss

Kommentarer
Postat av: gisela

FYFAN! de e en stor jävla nackdel duuu haha. Halla jag har skickat ett sms till dig. Fatt de???

2008-11-20 @ 16:42:22
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0