awesome

den 20e november åker G till mexico för att kolla upp området dit de vill flytta i januari/februari. om han gillar det, så flyttar vi dit, om han inte gillar det så blir det tydligen australien: antingen sydney eller melbourne.

however tror jag att mitt 2009 kommer bli fint. det tror jag.




ikväll ska vi pumpa ut det sista ur st martins firandet. vi åker till H's mamma och firar det i hennes stad.. uppe på en vulkan. jag får dödsångest av ordet vulkan. vulkan. vulkan. vulkan. om detta är mitt sista inlägg så vet ni varför.

(min flygbiljett är ombokningsbar till och med 2 timmar innan avgång, familjen. där kan ni tjäna några tusen om ni är snabba. i värsta fall liksom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0