5 november

idag har jag och H tagit med de två minsta till doktorn, de fick 2 sprutor var som jag inte har en aning om vad det var mot/för. hur som helst är risken för feber hög nu idag. så mycket vet jag. och att 1-åringen fick 3 gelebjörnar efteråt av doktorn. jag vill minnas att jag aldrig fått godis hos doktorn. vad ger dem till feta barn då? well.. förutom det har jag mest gått runt runt i huset med bebisen i sån bär-sele. mina axlar är ett freakin minne blott. han börjar bli stor, det börjar han.

en rolig notis btw: igår när jag var med de två äldsta på lekplatsen frågade jag en mamma hur gammal hennes lilla lilla lilla pojke var. mamman ba "han fyller 2 i januari, men han är vääääldigt utvecklad för sin ålder" jag och H kunde inte sluta skratta på vägen hem, lillkillen var alltså 1 månad äldre än min (haha) 1-åring, och kunde knappt gå, kunde verkligen inte prata och såg ut att vara 8 månader gammal.

min 1-åring kan minsann prata både tyska och engelska helt okej och springer typ lika bra som 3-åringen.

nästa inlägg kommer att handla om världens bästa serie, TAAHM.
tschüss


Kommentarer
Postat av: Gisela

TAAHM in my heart! Sitter å kollar avsnitt på tv 3 varje kväll. UNDERBART! Ikv va de när Alans x skulle gifta sig haha!

De e ganska kallt här uppe i norr. Faktiskt.



Vi får snart planera vad vi ska göra när båda e i tyskland igen :P



KRAM!

2008-11-05 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0