19:48

jaha, gud tyckte inte att det räckte med att jag är disabled, att barnen har feber och att G precis börjat äta igen efter matförgiftningen han fick för ett par dagar sen. nu ikväll blev H svimfärdig så jag och G fick ta hand om barnen. Hon ligger nu och spyr, och här sitter jag och läser "fader vår" för att inte bli smittad. något säger mig förresten att det G hade häromdagen inte var en matförgiftning utan självaste vinterkräksjukan. finns den i tyskland eller är det ett svenskt påfund?

jag beskyller förresten gud rätt ofta för småsaker som vinterkräksjukan, snö och liknande. speciellt i text. det är konstigt för jag kan inte komma på att jag någonsin tackar honom för bra grejer som händer, eller att jag ens tror på honom. (varför envisas jag med att tro att gud är en han?) kanske ska börja be till gud oftare, så han inte tycker att jag är sniken.

hm.. mer då? just nu sitter jag och ser på TAAHM, ska strax gå upp till köket och göra middag till mig själv. ingen annan äter med tanke på sjukdomarna. det är tur att de har mig, en frisk fläkt från det kalla landet i norr. hehe. nej, men sen ska jag kila bort på rewe och köpa after eight. mmmmm!

puss



Kommentarer
Postat av: Pappa

Har försökt ringa men inte kommit fram, provar senare ikväll!

2008-11-27 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0