godmorgon bloggen

jag har precis duschat och nu blir det stranden om ett tag. bättre för tidigt än aldrig liksom. och om vi inte åker snart så somnar jag väl om och vaknar igen runt två någon gång såååå. jaha, hejdå då. ska bara kila (haha) bort på hemköp och köpa vatten. ja, jag vet "vem skulle komma på att sälja sand till sahara. blabla" men jag har ingen flaska att hälla vatten i. that's that. lösningen på detta blir alltså att antingen köpa vatten på flaska eller att dö i värmen idag. och om jag ska välja om jag ska dö eller om isbjörnarna ska bli blöta om tårna så väljer jag att leva. så lovar jag att källsortera eller något i framtiden. eller köpa elbil. eller bli amish.  

alltså. vem biktar jag mig för? gud? nej hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0