calleth you, cometh i

svängen på stan idag gick sjukt snabbt. jag åkte bara in, gick på banken, köpte en jacka och åkte hem igen. och nu har jag typ inga pengar kvar till yran. så jävla typiskt. hade 3500:- som jag tänkte ha till yran, men nu har jag typ 900:- kvar. kul. dock har jag en skitsnygg jacka nu, som var as värd pengarna. såååååååååååå. vi får se det så helt enkelt. får leva på donken hela helgen, en hel måltid för 20 spänn gör plånboken as glad. haha. nej fyfan vad fattig jag låter. pappa får nog sponsra lite tror jag. 

nu ska jag se på film med familjen, solstorm heter den visst. så jag ska skära min ananas som jag köpte idag, och äta den tillsammans med fryst mango. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0