22:06

låg bara på stranden några timmar i morse. trots värmen så blåste det ganska mycket vid havet och de flesta låg med handdukarna över sig istället för att ligga på dem. men så fort jag kom runt hörnet uppe vid vägen blåste det ingenting alls (eftersom det är träd ivägen) så jag la mig på altanen när jag kom hem. har nästan läst ut en bok som jag lånade av mamma i morse, "drömmar ur snö" av anna larsson. jag var helt fast i den under de första 100 sidorna, men sen tappade jag koncentrationen när en kille började prata med mig på stranden. att alla ska vara så trevliga i den här staden jämt. nu får jag nog börja om för jag minns inte alla personer i handlingen.

förresten beställde ju jag och lillebror en varsin sony ericsson G900i för 4 dagar sen. och eftersom det står på hemsidan att frakten tar mellan 2-5 dagar så kommer lillebror in på mitt rum var 5e minut nu och frågar om jag tror att de kommer imorgon. det är ju som lite svårt för mig att säga, men han är jävligt rastlös. han har hållit på såhär sen 10 minuter innan vi klickade på "köp" på halebops hemsida. jag är lite konfunderad över hur han kommer reagera, och jag hoppas att halebops kundtjänst är beredd på följderna om inte telefonerna kommer fram i morgon. 'cause i'm not sure i am.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0