who is this Vod Kanockers that you speak of?

nu har jag typ en timme off efter en stressig morgon.
medan H skjutsade G till stationen och 3-åringen till skolan hade jag 20 minuter på mig att förbereda mat, mata och klä på bebisen. det låter ju lätt i teorin, men i praktiken är det dagens största grej att jag klarade det.

efter det var det 180 km/h in till stan och försöka hitta en fotograf.
med kriterierna: ha öppet klockan halv nio på morgonen, och tar passbilder. på bebisar.
vi hittade en och åkte vidare till doktorn. fast vänta, såklart hade vi glömt fylla-i-vaccinations-prylen hemma.
och var redan 10 minuter sena.
när vi var 20 minuter sena hoppade jag typ ut ur bilen i farten,
tog 1-åringen på armen och kutade in till receptionen och anmälde oss medan H parkerade.
efter det väntade lite gråt och skrik eftersom det som sagt var vaccinationsdags,
(låter som jag snackar om hundar, men nein.)
efter 4 gelebjörnar var livet helt okej igen för "vår" lilla snart 2-åriga krigare. haha.
(vad är grejen med att doktorer ger barnen godis förresten? händer det i sverige?)

dessutom jobbar jag just nu en av mina sista dagar på pretty much en månad. lite mindre. det är både skönt och jobbigt. min själ och mitt huvud behöver det. mitt hjärta går sönder lite lite.

äääää nu ska jag gå upp och dricka lite mer utav det sjukt goda kaffet jag lyckades med för ett tag sen.
auf wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0