söndagkväll

jag gick upp på övervåningen typ runt 18 då barnen brukar vara som tröttast och jobbigast. de hade recis kommit hem från barnens mormor och när jag öppnar trapp-dörren står 3-åringen där och skriker "angeeelica, i like you so muuuch! i havent seen you aaaaall day" och 1-åringen sitter i sin köksstol och hoppar upp och ner och skrattar. hur ska jag kunna lämna dem i 3 veckor snart, när detta händer efter att jag varit ifrån dem i 8 timmar. det blir lite utav ett mysterium. dessutom:

- too bad that you're not here over christmas. we will take G's family with us and go to tenerifa and look for houses there.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, de har sitt sommarhus där, haha. Troligtvis tillbringar jag mina sista veckor som au-pair i den lilla skogsstugan i den lilla byn utanför Östersund, hurray!! Jag som bott i skogen hela mitt liv och hatar den, haha!

Glammigt värre, "Mitt liv som au-pair i Östersund" haha!

2008-12-07 @ 23:51:22
URL: http://eemmelie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det heter typ Boggsjö där deras hus ligger. Känner du igen det namnet? Jag är uppvuxen i Värmland, och det är också fint, men jag kommer aldrig i livet att bosätta mig där :P Haha

2008-12-08 @ 11:02:24
URL: http://eemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0