söndag


hej alla barn.
jag sitter och väntar på att vi ska äta kycklingtortillas
så jag tänkte blogga lite under tiden.

det finns inte allt för mycket att göra i övik
sebbe åkte iväg till en kompis igårkväll och är fortfarande borta
de skulle på modo-frölunda ikväll eller något också,
såååå. rätt lugnt här hemma.

har nog tagit beslutet att klippa mig snart också.
typ nu i veckan möjligen. och färga håret.
får se hur det blir.

fan vilket innehållsrikt inlägg.
får nog ta och lägga ner denna blogg alltså.
nu: mat.

tjao


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag saknar dig! När flyger du till Tyskland igen? Själv flyger jag på fredag. Puss!

2008-12-28 @ 20:55:41
Postat av: Gisela

kommer du inte tillbaaaaaaaaaaaks a för allt i världen lägg iointe ner bloggen din dumma norrlänning! ;)

Kram!

2009-01-01 @ 13:28:45
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Gisela

FYFAAAAAAAAAAAAN!! Men jag vill hem! Jag orkar inte detta mer haha allt e trist här. MEN ska klara till maj. Börjar pa firman pa mandag. HOppas det blir bra. FAst just nu är det SJUKT ensamt.



MEN HOPPAS DU BLIR BÄTTRE! Kommer du ner, säg tillsa tar vi en träff i köln!



KRAM!

2009-01-01 @ 22:27:49
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Louise

Angelica, när kommer du tillbaka?

2009-01-03 @ 15:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0