onsdag

idag är det onsdag vilket betyder att det är exakt 2 veckor tills jag sitter på flyget till sverige igen. undra om starbuckskillen på kölns flygplats känner igen mig igen? hoppas inte. anyhow, min 1-åring har lärt sig säga mitt namn typ bäst i familjen nu, det är kul. han säger "aa-yeeekaaa" och är stoltare än touuuppen.

nej, jag orkar inte sitta här längre. jag började 06:30 imorse och jag är fan inte gjord för det alltså. speciellt inte efetrsom jag tittade på grattis världen till klockan stod på 02:54 inatt.. är man dum så är man. jag måste nu gå ut och gå för att få lite ork.

och förresten pappa, jag skickade ett mail till dig men gör inte som det står i det, utan ring mig istället då du kommer hem från jobbet eller något!

well bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0