god morgon

eller någonting. det beror på hur man ser på saken lite.
ser man det från mitt håll så är det fortfarande söndag,
men jag känner lite som om jag inte har någon makt över dag-ordningen riktigt.
det är nog mer gud eller någon. kanske runar.

jag tänkte lite som så att jag ska åka in till bonn till klockan 10
och sen får vi se hur länge jag pallar innan jag är dödstrött.

just nu sitter jag och tittar på hela idolsäsongen på tv4.se
jag har ju missat i princip allt pga att tyskland av någon okänd och totalt ofattbar anledning bestämt sig för att ligga utanför sveriges gränser. så att säga. men det verkar väl rimligt om man tänker efter lite. vilket jag inte så ofta gör.

men nu, back to "late show with robin bengtsson" (8)
jag sätter hela min årslön på att han snart är programledare eller liknande. och sångare såklart. så sjukt charmig kille however. höua som vi säger uppe i norrland.

men HÖRS då. nu: kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0