gårdagens dagens händelse

jag filmade 3-åringen lite och försökte få honom att prata svenska.
så jag sa att han skulle säga efter mig: "ett" då sa han "ett"
sen sa jag "två" och han sa "TRE!!!"

jag blev helt chockad, jag brukade räkna på svenska med honom i början,
då sommar-aupairen fortfarande bodde här, och han kommer fortfarande ihåg.
fyra månader senare liksom. fyra månader och en dag :)

världens bästa 3-åring. helt klart. och idag såg vi på frosty the snowman,
och när tomten kom upp i bild skrek 1-åringen: "tom.....TEN"
mina duktiga pojkar.

Kommentarer
Postat av: Gisela

halla ikea lag typ vid dig. Eller a ngra stationer fr bad godsberg :)

2008-12-14 @ 14:53:03
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0