feliz navidad

i morse klockan 10:45 infann vi (jag, H, 1-åringen och bebisen) på 3-åringens skola för att se på vad vi inte hade en aning om vad det var, men som visade sig vara en julshow. huuuuur gulligt som helst! barnen hade lärt sig danser och rörelser som de framförde till typ jingle bells och feliz navidad. efteråt var det fika i klassrummet (ja, han går alltså i skola. inte dagis) och jag gick sicksackade fram mellan ätande människor som blev helt tårögda över hur söt bebisen är. för det är han verkligen. och han bara skrattade hela tiden.

förutom det har jag varit på stan och köpt några julklappar också. så det känns bra att ha börjat även om jag är ute i sista mnuten känns det som. ska förresten boka flyg imorgon, det mste jag komma ihåg.

ring dååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0