and you are all over this city

inatt klockan 2 åkte G iväg till sjukhuset med 3-åringen.
han hade öroninfektion visade det sig, och är hemma idag.
dock mår han bra nu så allt är lite kaos här hemma.

det packas för fullt också - de packar eftersom de åker till teneriffa på lördag
och jag packar för att jag ska slippa tvätta när jag är ensam hemma.
(de åker på lördag och jag åker på onsdag. 4 dagar själv på jobbet liksom, haha)
fyfan för att bo helt ensam i ett 3-vånings-hus. jag tänker dock sova på mittenvåningen
och inte ens gå ner på min våning under de här dagarna. så jag gör klart allt nu istället.

men nu ska jag vila lite innan nästa arbetspass börjar. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0