"zazzzzzer"

haha. sa säger min 1-aring sa fort han ser eller hör vatten. hur sött som helst. notera "z" eftersom han läspar da han säger det. blä vad jag tycker om honom. och 3-aringen. och bebisen.

för tva veckor sen satt jag i ett plan pa väg hit. ungefär halvvägs framme. fan vad fort det gar. nu ska jag hoppa in i duschen och sen vet jag inte riktigt. far höra med akvile vad hon vill hitta pa. 500:- pa att hon vill se 2 and a halv men eftersom hon vill se alla avsnitt innan hon aker om 6 dagar. good luck liksom, bara 130 avsnitt kvar!

puß (haha, lazy tyskar som inte kan skriva 2 s utan istället hittar pa en helt ny bokstav. muppar)


just det, mor och far, har datorn kommit?

Kommentarer
Postat av: Gisela

Ehmm lite information. Det ligger grammatik i det hela. Dubbel s:et används bara när bokstaven innan är "lång". Så det är inte alltd det används. Grammatik, grammatik, grammatik.. Haha

2008-08-25 @ 13:49:57
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0