"you're a small little crunchy!"

igar berättade ju hostdad att vi fick morgonen off (eller fram till 15) sa jag sov typ till 9. haha. vilken sovmorgon jämfört med andra dagar. nagra timmar senare gick jag och akvile in till stan och var där till tre. at kebab och grejer och var pa h&m som alltid. idag spelade dom till och med en svensk lat där inne, ni vet den där robyn & kleerup. när vi kommer tillbaka hit berättar hostmum att dom ska iväg och handla och eftersom bilen bara rymmer 5 personer (even if it's a huuuuuge car) sa vi fick hela dagen off. so nice! vi gjorde segergester hela vägen ner för trappen till vara rum!

dagens coolaste maste absolut varit när jag satt och lyssnade pa akviles mp3, bläddrade bland alla ryska latar, och helt plötsligt kommer jag fram till 3 latar med MANS. NI VET MIN MANS. ZELMERLÖW. fyfan. jag blev as chockad. dock visste hon inte att han var svensk. men enda. hon lyssnar pa bade danny och mans. cooool.

yeah yeah. bye folks!





Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej! Skönt med lite ledigt då!

Ville höra om du hittade pass,visa och kodkort till internetbanken i paketet vi skickade? Hoppas chokladkakan va god!

2008-08-23 @ 20:35:06
Postat av: Linnéa

hahaahhaah "min måns"

2008-08-23 @ 22:16:43
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0