vi kan kalla det en produktiv kväll

jaha. sen vi slutade runt 19.00 har jag hunnit: äta musli, lyckats dra med mig akvile i 2 and a half men-träsket (hon är helt galen i det nu, igar visste hon inte vad det var), sett 11 avsnitt av nyss nämnda tv-serie, beställt en ny laptop samt suttit och slö-chattat i en timme. vilket äventyrligt liv jag lever här nere, haha! nä men vädret är skitdaligt sa vi bestämde oss för att inte ga ut ikväll.

nu borde jag verkligen sova. hostdad aker till rumänien (!) imorgon med jobbet och blir borta till onsdag, sa vi börjar 8 varje morgon nu eftersom hostmum behöver hjälp med barnen pa morgonen. men vi har eftermiddagen off imorgon eftersom barnens mormor kommer. fy vad skööööööönt! och om pojkarna är lika jobbiga imorgon som dom var idag sa vet jag inte vad vi gör. runt lunch i dag lag hostmum i soffan och bad hostdad att slänga 3-aringen i rhein. hahah! sa trött var hon.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0