typ klar

nu är jag i stort sett klar med allt inför resan tro det eller ej. bestämde mig för att inte fylla hela väskan med kläder eftersom de (av vad jag har hört) faktiskt har klädaffärer i tyskland också. sååå. jag fyllde halva med kläder så har jag andra halvan kvar till annat. typ skor och väskor... och presenter till värdfamiljen:

värdföräldrarna: ett änglaspel med älgar + svenskt godis
3 åringen: ett pippi-pussel och en påse med lite olika bamsegrejer typ ritblock, stämplar osv.
1 åringen: en bamseleksak med klossar och sånt.
bebisen: ett supermjukt ior-gosedjur (åsnan ior med pyjamas haha)

tänkte egentligen köpa svenska fotbollsdressar till barnen men övervägde ifall det var pinsamt nu när sverige sög i fotbolls-vm. jag insåg att det nog är det. köper även med mig lite svenskt godis och sånt, får se vad värdföräldrarna tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0