tisdag

idag har jag varit här en vecka och en dag. fan vad snabbt tiden har gatt enda. jag och akvile har some time off nu fram till 15:30 eftersom pojkarna är pa sjukhuset. sa vi gar runt här och dricker starbucks-kaffe. lite gott da.

vi skrattar fortfarande at en grej som hände igar. vi var pa mcdonalds (haha) och satt där och tittade pa folk typ 23 nagon gang. det är barn överallt eftersom araberna verkar vakna da, och helt plötsligt kommer det in en liten typ 2 arig arab med en leksaks kalashikov. vi höll pa att garva sönder oss. dessutom har vi gjort en lista pa nagra bra saker med staden vi bor i:

1. killen i call-shopen (ett ställe där dom har massa telefonbas där man kan ringa till utlandet as billigt. vi fick ringa gratis. haha)
2. människorna pa mcdonalds (alla pratar engelska. loves it)
3. rhein. floden ni vet.
4. att vi bor i ett rikemansomrade.

ja, nu ska jag röra pa mig. sitter jag här somnar jag nog. ha det bra everyone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0