sunshine

igar kom barnens mormor och morfar hit (eller ja, mormor och mormorns nya kille) sa det blev en skön dag. vi var alltsa 6 vuxna pa 3 barn sa det var inte direkt stressigt. pa eftermiddagen följde jag med hostmum (som är 8 ar äldre än mig, sa det känns ganska konstigt att skriva sa) till massageterapeuten, hon har fortfarande nackspärr sa pa mandag ska hon pa röntgen och sa. jag stod i receptionen med bebisen och väntade, och bad till gud att han inte skulle vakna. och som ett mirakel sa sov han hela timmen hon var där inne, trots alla typ 10 tyskar som kom fram och fragade hur gammal han var, och sa hur duktig jag var som var en sa ung mamma. haha! det finns sa mycket konstig folk här. igar kväll när jag och akvile gick till stan träffade vi nagra killar fran italien, och dom blev helt galna när vi sa att vi kommer fran sverige och litauen. jag fick till och med en ring av en kille, haha!

i morse vaknade jag 9, och gick in till stan ett tag. har letat över typ hela bonn efter "english magazines" men eftersom det inte finns nagra som ens förstar engelska (ja, helt seriöst) sa har jag börjat gett upp.
just nu sover barnen, akvile är i stan och letar medel mot spindlar (ni ska se spindlarna här alltsa. fyyyfaaaan) och jag ska leta vidare pa internet efter en laptop, ikväll ska vi ha en barbeque-kväll och nagra kompisar till familjen kommer hit.

om nagon har nat tips pa nat simkort som det är as billigt att skicka sms med fran tyskland sa lovar jag att älska den för alltid. verkligen alltid.

puss pa er mina svenskar. (jag skulle kunna döda för att fa träffa nagon svensk nu alltsa. jag blir galen av all tyska. skulle till och med bli glad av en norsk. eventuellt dansk.)

Kommentarer
Postat av: Gisela

Köp INTE vodafone! Jah har det och det är sviiiiiiiiinigt dyrt. Just so you know.

2008-08-17 @ 13:05:46
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0