söndag, dag 13 i tyskland

jaha, ännu en dag är förbi. tänk om hela aret gar sahär fort som de senaste 2 veckorna gjort. da är jag nog hemma igen innan jag hinner märka det själv. det är hur som helst söndag idag vilket i tyskland tydligen är detsamma som den dagen da man stänger alla affärer hela dagen (inklusive mataffärer). trakigt eftersom jag och akvile fick ledigt fran klockan 13... vi har kollat klart pa hela säsong 1 av 2 and a half men. bra dag. sen tog vi en sväng till the gas station som tro det eller ej var öppet. köpte ett paket med kinder-choklad-prylar och sen gick vi ner och satte oss pa en bänk vid rhein. 

nu ska jag kila ner och se nagra avsnitt 2 and a half men innan jag somnar. god bless min externa harddisk och hostdads laptop (som iofs är min under det närmaste aret) 

puss

Kommentarer
Postat av: Gisela

Haha jag har vatt uttråkad idag, vilket man märker när man kollar på den där grejen som visar vart beöskarna är ifrån. Jepp, jag e fr übach-palenberg! hahaha

2008-08-24 @ 23:58:02
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0