myskväll

pappa skjutsar sebbe till östersund så det är bara jag och mamma hemma just nu. och djuren såklart =) vi ska äta marängsvischschhzcshczhchschzhs. stavningen är helt klart oklanderlig och ni vet vad jag menar, med glass och maränger och prylar. dessutom ska vi se evan den allsmäktige. jag har sett den förut men den är grym såååaatteee.

imorgon klockan 23 åker vi ner till stockholm, pappa skjutsar mig :) jag har faktiskt erbjudit mig att åka tåg eller buss men icke. så det är jävligt skönt. synd att pappa får sova typ inga timmar på hela natten. hehe! men å andra sidan skjutsar han ju sebbe 30 mil nu frivilligt så.

idag såg jag mitt sista avsnitt project runway. man vill ju gråta för mindre. nu ska jag vispa grädde. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0