miss framförhållning 2008

om 4 dagar åker jag ner till vår kära huvudstad stockholm, och på morgonen om 4 dagar lyfter planet mot tyskland. än så länge låter allting bra? visst?

MINUS:
jag har inget pass
jag behöver passet senare när jag ska resa med värdfamiljen
jag har inte ens nästan börjat packa
jag har inte köpt presenter till värdbarnen
jag ska packa ner mitt liv i en väska som får väga 23kg
jag börjar tveka på min engelska. hur fan ska det gå?


PLUS:
jag behöver inget pass för resan till tyskland (utan endast mitt id-kort)
jag har köpt en utav presenterna till värdföräldrarna iaf
jag har en resväska trots allt. en rosa.

nä. mitt hjärta klarar inte av denna stress. nu åker jag och tittar på hockey. haha!

alla tips från au-pairer om packning och resa tas imot med öppna armar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0