lite shopping

eftersom hostdad kom hem fran rumänien pa eftermiddagen fick vi sluta tidigare, redan klockan 16. sa vi bytte om lite snabbt och tog tunnelbanan till bonn. helt underbar stad verkligen men trots att vi bor sjukt nära har vi bara orkat aka dit 2 ggr nu pa de snart 3 veckorna jag varit här. bla bla bla jag är för trött för att skriva massa detaljer, vi sprang runt där tills klockan var 19.30 och da tog vi tunnelbanan hem och at en skitgod pastarätt. jag hann bara shoppa litegrann (vilket kanske är lika bra) sa det jag fick med mig hem var: ett vitt linne, ett par vita tygskor, ett armband, en tröja, en väska och lite harvardsprodukter fran min nya favoritaffär som jag inte minns vad den hette. den var i alla fall full med frisör-har-produkter. idag fick det bli:


anti split-ends leave in conditioner - tigi bed head


världens bästa harvardsprodukt - osis dust it.

nästa gang jag är där blir det shampoo, balsam och nagon inpackning fran kerastase. eller har ni nagot tips pa nagot bättre märke? 

just det, jag och akvile är pa säsong 3 nu (jag har dock sett alla avsnitt redan typ 7 ggr) i 2 and a half men. vi kanske hinner se klart innan hon aker. 4 dagar kvar. fy fan vad trakigt det kommer bli när hon aker. vi har umgatts typ 24/7 i tre veckor och nu kommer vi kanske aldrig mer ses. vem vet! nu ska jag se pa nagon film och försöka sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0