life is life is life is good

ännu en dag är slut, dag 10 här i tyskland. idag har det varit hur varmt som helst och pojkarna har varit underbara. jag skriver aldrig nagot om vad jag gör pa dagarna eftersom det är samma saker varje dag. vi vaknar runt 7, börjar 8 (äter frukost med barnen och sa) sen aker 3-aringen till skolan och jag och akvile tar med 1-aringen pa en langpromenad längs rhein, stannar i parken nagra timmar och leker med honom, till kl 12 da 3-aringen kommer hem igen. da gör vi lunch till dom och sen sover dom i nagra timmar. idag t.e.x. sov dom enda till 15.30. och da har vi free time sa länge dom sover. efter det äter dom nat litet snack och sen gar vi ut igen. ganska enformigt men jag gillar det. idag träffade vi en pappa med sin dotter (exakt lika gammal som 1-aringen) och pappan pratade jättebra engelska sa det var kul! nu sover barnen och jag och akvile ska in till stan som vanligt. ingenting är öppet men vi sitter pa mcdonalds och dricker cola och snackar. och tittar pa folk. om man tycker att man sett konstiga människor i sverige sa är det ingenting mot här.

förresten sa fick jag paketet idag, mamma och pappa! bara sa ni vet! :) tack!

nu ska vi ga! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0