hemma igen

ja, nu är jag hemma igen. har sagt hejdå till de flesta, och hunnit träffa nästan alla jag ville i helgen. har haft så jäkla roligt de här tre dagarna trots väldigt mycket tårar. (även om de flesta tårarna var på lars konsert, hehe)

har börjat tvätta inför packningen som jag måste börja lite smått med nu i veckan, och eftersom mitt äldsta värdbarn fyller 3 år imorgon har jag skickat iväg ett grattiskort. tyvärr är jag inte helt säker på att det kommer fram i tid, men det är tanken som räknas. och istället för att skicka med en födelsedagspresent så skrev jag att han får den då jag kommer. för det får han ju. och alla andra också!

nu ska jag kila min bloggrunda. jag har hela min favoriter-lista full med bloggar som troligtvis är uppdaterade nu efter helgen. lookin forward to it, hehe.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0