hard work-work

haha. fin fördelning av arbetet i detta hus. nyss akte hostmum och akvile till sjukhuset med tva skrikande (läs: livrädda) 1 och 3aringar, och här sitter jag framför datorn och barnvaktar en sovande 2 veckor gammal bebis. när dom kommer hem igen ska dom sova och jag och akvile ska in till stan och kika som vanligt. det är nagon slags stadsfest här denna vecka sa det är ganska mycket folk och sa. kul kul. hoppas bara vi inte träffar vara italienska kompisar. det är sa jävla konstigt att vi ens kan kommunicera. jag pratar svenska och engelska, akvile pratar lithauiska, engelska och tyska, och italienarna pratar italienska och typ arabiska. ända kan vi sittta och prata i typ 2 timmar. haha. weird.

hoppas allt är bra med er därhemma.

Kommentarer
Postat av: Gisela

10 tiimmmaaaaar?!?! Fyfan! Jag hade dött av tristess! Haha! Ne men soft om barnen leker med varandra eller sover ju. Känns allt bra annars??

2008-08-18 @ 21:23:36
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0