guten nacht (haha. typ?)

vi beställde hem mat idag, bade jag och akvile tog wraps, men da beställde värdpappan hem en sjukt stor pizza till oss med motiveringen att tyskar inte kan göra wraps. haha. han är hur rolig som helst.

förresten berättade akvile att jag kommer följa med familjen till las vegas om typ en manad. är inte det hur sjukt som helst? värdpappans familj bor där och dom aker dit 2-3ggr/ar. saaa jag kommer nog aka dit fler ggr ocksa! crrrrrazy.

nu ska jag bara prata klart med folk pa msn, börjar 8 imorgon. sen ska jag ga ner och läsa tyska cosmopolitan. jag kan fortfarande inte ett ord tyska (förutom nagra som 3aringen lärt mig och det jag börjar känna igen) men jag far helt enkelt försöka lista ut vad det star. imorgon kommer barnens mormor hit och hon pratar inte ett ord engelska. tur att akvile är här och kan tolka, haha. sen pa kvällen ska hon visa mig den ena staden (vi bor mellan tva städer) och sant. det blir kul!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0