godnatt... snart

kom precis hem efter ännu en kväll i bad godesberg. vi bor 10 minuter med tunnelbana fran bonn, som är mycket större, men orkar aldrig aka dit. sa vi haller oss till var lilla stad helt enkelt.

jag borde redan sova nu eftersom mitt mobilalarm är inställt pa 7 imorgon, som alla andra dagar. men jag är inte trött. konstigt nog. har varit dödligt trött hela dagen (läs: senaste tre dagarna) men imorgon är bara 1aringen hemma eftersom 3aringen har börjat skolan. ja. skolan. detta är inte dagis, utan han lär sig faktiskt saker där. helt sjukt. sa vi är tva au-pairer pa ett barn som helst leker för sig själv. saaa underbart!

förresten, om jag aker hem innan nästa sommar är det pa grund av spindlarna. fyfan! jag blir ju helt skakis av spindlarna i sverige.

jaja. puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0