förresten

ni kan inte första hur udda det känns att bo i ett hus där det bor 1 tysk, 1 amerikan, 1 litauisk(?) 1 svensk och 3 tysk/amerikanska barn. den andra au-pairen skäller pa barnen pa lituaniska (?) när hon blir arg pa dem, och jag rakar blanda in nat svenskt ord lite här och där, haha. barnen borde bli gravt förvirrade.

dom har fortfarande inte kommit hem. därför berättade jag detta. är sjukt uttrakad och har bara 80kr kvar pa mobilen. varje sms kostar 5 kr sa jag kan typ inte skicka sa manga fler. maste veta om det finns nagot liknande halebop här i tyskland innan jag slösar upp de sista pengarna nu. jag ber till gud att det finns likadant, att man betalar visst mycket i manaden och skickar gratis till hela världen sen!

jag saknar er där hemma i sverige. vi ses om nagra manader, värdmamman sa igar att jag kommer fa holidays da jag kan aka hem nagra dagar. innan jul till och med. förresten har dom en karta pa vardagsrumsväggen över hela europa, gissa vad som finns med!?!? BRUNFLO. jag höll pa att garva ihjäl mig. fan vad coolt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0