=)

just när man trodde sommaren var över kommer den tillbaka ganger 4000, sa jävla skönt. barnen är gladare och snällare när dom kan vara ute sa det tackar vi gud för allihopa. just nu är det närmare 30gradersstrecket och solsken.

jaha, whats new? idag aker akvile hem. om en timme skjutsar hostdad henne till flygplatsen i frankfurt (tror jag det var) sa hon packar det sista pa sitt rum nu. jag flyttar in i det rummet ikväll eftersom det är större. hon har till och med köpt medel mot spindlar och tvättar väggar och tak med det, haha. jag antar att hon kommer sakna mig lite eftersom hon gör sana uppoffringar för min skull. haha!

anyways, nu ska jag ga upp och äta lunch. även det första jag äter idag eftersom vitt bröd med nutella eller sylt inte är min favoritfrukost :)

HÖRS DA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0