dag 17

ännu en "arbets"dag är över. let's see.. vi har varit i parken. intressant va? och jag har lärt 1-aringen att säga anka och bil. sjukt gulligt när han säger bil eftersom han vägrar säga "car" utan nu är det antingen bil eller auto som gäller. "biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" eller "aukoooooo"

Vi ska fa pengar och ga ut och äta pa restaurang ikväll, som ungefär var tredje dag. jag älskart! fast jag älskar maten hostmum lagar ocksa. men jag saknar kycklingtortillas haha. sjukt länge sen jag at det nu. lova att vi äter det när jag kommer hem och hälsar pa om nagon manad? BRA!

en fraga: varför tror alla tyskar att svenskar endast äter fisk och inget annat? jag tycker inte vi äter speciellt mycket fisk enda. jja. fördomar i guess. nu ska jag ga och städa undan efter barnens middag och sen tror jag vi aker och äter!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Simon

Fisk e juh inte ens gott juh, BLÄÄÄÄÄÄÄ!

2008-08-28 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0