6 days

alltså........ det är bara 6 dagar kvar tills jag åker nu. 6 dagar. det är ingenting. jag minns då det var 3 månader kvar. ingen fara på taket liksom.

ja just det, jag fick ett mail igår från värdfamiljen. deras bebis har äntligen kommit.. det blev en pojke som ska heta ilyan gabriel :) så himla fint tycker jag! dessutom skrev hostmum att 1 och 3åringen har en doctors appointment dagen efter att jag kommit fram. det var typ då jag läste det som det började kännas nära på allvar.

borde jag ha börjat packa nu?

jaja. nu ska jag duscha och äta något. dock vill min hals aldrig bli bättre så jag kan fortfarande knappt svälja vatten. men ikväll ska jag se på lillebrors hockeyträning. det är typ den enda jag kommer se på ett helt år nu så. sååååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0