00:10

jag och akvile har faktiskt inte varit i stan ikväll tro det eller ej. när vi slutade at vi middag med helen & greg och sen gick vi ner pa mitt rum och läste cosmopolitan och sag massa avsnitt 2 and a half men. nu är jag sjukt trött men jag vagar inte sova eftersom det kröp en äckligt stor spindel pa min säng. dock har akvile redan slängt ut den, men enda.. fy fan. jag skulle kunna boka flygbiljetten hem nu bara för den.

en kul grej idag var att akvile (hon är fran litauen) gick runt och sjöng pa "if only you" som är svenska idol-dannys lat. saa coolt egentligen att hon vet vem han är. haha.

och just det, här om dagen satt jag med 3aringen när han at lunch, och han började spotta saft pa golvet sa jag sa at honom pa skarpen att han inte far göra sa, och att han vet om det. (han testar mig bara) gissa vad han svarade?!
- "but i'm a cat!"
hahah. jo, för katter spottar ju hela tiden. det är det enda dom gör. mupp-unge! nu ska jag nog vaga mig ner och sova! puss

Kommentarer
Postat av: Gisela

Du jag har haft en skräckupplevelse med en GIGANSTISK spindel. Jag lovar helt sjukt. Den kröp på mitt golv och jag visste inte vad jag skulle göra. Tillsist kastade jag en bok på den! Haha! Sen satt ag och skakade i ungefär 30 minuter. Fyfan!

2008-08-23 @ 10:53:31
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0